یادداشت های تحلیلی

حقانیت جمهوری اسلامی از زبان نزدیکترین فرد به شاه خائن پهلوی

ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ملت نجیبش فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و امروز به قدرت بی بدیل غرب آسیا و خاور میانه تبدیل شده است. پیشرفت های علمی و قدرت دفاعی ایران به سبب برخورداری از جوان های انقلابی و شایسته اش بسیار به گونه ای چشم گیر بوده که دوست و دشمن را به حیرت وا داشته و این بار به بهانه اولین سالگرد آخرین سفیر پهلوی در آمریکا که در 27 آبان ماه 1400 در گذشت را با هم مرور کنیم گفتگوی این رجل سیاسی و داماد سابق محمدرضا پهلوی یعنی اردشیر زاهدی در باره جمهوری اسلامی شنیدنی است.

او یکی از نزدیک ترین افراد به شاه و وزیر خارجه حکومت خائن و ستمگر پهلوی بود که پس از ۴۰ سال خارج نشینی در آخرین مصاحبه اش با bbc فارسی لب از سکوت می گشاید و از حقانیت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اینگونه دفاع می کند:
۶۰ میلیون از جمعیت امروز ایرانی سواد دارند و ۴۰ میلیون آن‌ها مدرسه و دانشگاه رفته و یا دکتر و مهندس هستند ۲۰ میلیون از این جمعیت خانم‌ها هستند و این سرمایه‌ای است که بسیاری از کشورها آن را ندارند.
و باید به منابع انسانی ایران افتخار کرد.

وی در ادامه می گوید : ما چندین میلیارد پول برای خرید هواپیما و … دادیم اما امروز ایران خودش هواپیما و زیردریایی می‌سازد، من به آن‌ها افتخار می‌کنم.
وی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را توسط ترامپ محکوم می کند و می گوید: من به او افتخار می کنم، او جانش را در راه مملکتش فدا کرد نه مثل کسانی که خودشان را به پول فروختند.
وی در زمینه دانش هسته ای ایران می افزاید: چرا اسرائیل، پاکستان و دیگر کشورها باید این دانش هسته ای را داشته باشند اما ایران را محدود می کنند.
زاهدی که خودش در زمان وزارتش به همراه اربابش شاه پهلوی خیانت های زیادی علیه ایران مرتکب شدند در ادامه می افزاید: آمریکا و شرکایش مانند اسرائیل و سعودی در برابر ایران به زانو درآمده اند. آن‌ها خلاف قانون سازمان ملل که خودشان در آن حضور دارند و در آنجا رای دادند عمل می کنند.
وی که از نقشه های دشمنان علیه ایران اسلامی آگاه است و از پیشرفت کشورمان در تمام عرصه ها اطلاع دارد می گوید : غلط می‌کنند کسانی که تغییر حکومت در ایران را عامل پیشرفت می‌دانند.
البته پیش از این هم رئیس جمهور منافق مخلوع ایران که در همان سال های آغاز جنگ تحمیلی از ایران فرار کرد قبل از مرگش در آخرین مصاحبه اش از زنان ایران خواست عفت و حجاب خود را حفظ کنند، از شیوه زندگی زنان غرب الگو نگیرند چون در غرب به اسم آزادی زن ارزش و بهای واقعی خود را از دست داده است و فقط وقتی ارزش دارد که جوان است، اما در ایران زن هرچه سنش بالاتر می رود به منزلت و جایگاهش افزوده می شود. در واقع امثال اردشیر زاهدی این پیر سیاست 40 سال در قلب غرب زندگی کرده بود اما فرهنگ و زندگی غربی را نمی پسندید او از دشمنی غرب نسبت به ایران آگاه بود می دانست تمام شعارهای غربیان در خصوص آزادی فریب و دروغ محض است، در طول تاریخ آمریکا هر کجا به اسم آزادی پا گذاشت جز ویرانه ای بر جای نگذاشت.

عجیب اینکه طی این دو ماه که دیکتاتور رسانه ای غرب علیه ایران شدت گرفته است عده ای از نوجوانان و جوانان ما به آسانی تحت تاثیر تولیدات ضد ایرانی رسانه های متحد عبری، غربی و عربی قرار می گیرند که نوید آزادی می دهند و حال آنکه قدرت و آزادی را چهار دهه است که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی از آن برخور داریم.
این را نمی دانند آن دشمنان به ظاهر دلسوز هدفشان کاستن قدرت ایران قوی است که با همه تحریم های ظالمانه توانسته علم و قدرتش را به همه اثبات کند قدرتی که از ایمان درست و قوی مردمانش نشات می گیرد،
برخی از جوانان نمی دانند و یا نمی خواهند بدانند که آزادی کشور ما به بی بندو باری نیست، آزادی جلو گیری از دخالت بیگانه در امور داخلی کشور است آزادی را ما داریم که بیش از 40 سال در مقابل هیچ دشمن بیرونی سر خم نکرده ایم.

به خوبی در پس تمام به ظاهر دلسوزی های رسانه های غربی هدف و حقیقتی آشکار است که دشمنان سعی دارند با این حرکات کور درجهان مانع از پیشرفت کشورمان شوند.
و اینک شاهچراغ، ایذه و اصفهان ما سیاه‌پوش جنایت های صحنه گردان پشت پرده اغتشاشات است و هنوز هم چشم هایی هستند که‌ حقیقت دشمنی ها علیه ایران اسلامی را می بینند، اما باور نمی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا