یادداشت های تحلیلی
موضوعات داغ

به بهانه سفر خارجی استاندار قم

شاهچراغی استاندار قم در سفر به عراق و دیدار با مسئولین آن کشور مذاکرات و تفاهم‌نامه‌های اقتصادی را با هدف ارتقاء سطح مبادلات تجاری آغاز کرده که در نوع خود بسیار مهم و قابل تقدیر است.

در شرایطی که کشور با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبروست آنچه که موجب امیدآفرینی و رضایت مردم می‌شود تلاش برای رفع گرفتاری‌ها و کاهش مشکلات است.
بی شک در سالی که منتهی می‌شود به یک رویداد سیاسی مهم که همان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌باشد خدمت خالصانه مسئولین و تلاش شبانه روزی آنها موجب امید خواهد بود .
رویه‌ای که جناب شاهچراغی استاندار قم در پیش گرفته کاملاً هوشمندانه و حکیمانه بوده و با پرهیز از ورود به دعواهای سیاسی و یا دمیدن بر آتش اختلافات مایوس کننده تلاش می‌کند تا با عمل به تکلیف شرایط اقتصادی استان را بهبود بخشد.

فارغ از نتایج عملیاتی سفر که چه اندازه بر اقتصاد شهر اثر محسوس بگذارد می توان گفت این هدف گذاری موجب پیشرفت و اعتلای قم به عنوان ام القرای جهان اسلام خواهد شد و توسعه این روابط با دیگر کشورها و جذب سرمایه گذاران خارجی منشاء تحول و رشد شاخص های بازرگانی و تجاری می شود.

لذا ضمن خدا قوت و خسته نباشید به ایشان امیدواریم با همین رویه ای که در پیش گرفته‌اند و نگاهی عمیق به امور اقتصادی فرهنگی و اجتماعی استان دارند با درایت سیاسی خود انتخاباتی با شکوه در شأن و منزلت شهروندان شهر کریمه اهل بیت و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار نمایند.

حمید اورعی / پایگاه خبری قم پویا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا