اقتصادی

ارائه خدمات کلینیکی به بیش از 420 واحد صنعتی

مسئول کلینیک کسب و کار قم گفت: کلینیک کسب و کار قم در سال 1401در زمینه ارائه خدمات به بیش از 420واحد صنعتی خدمات ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری قم پویا قاضی در جمع خبرنگاران گفت: در سال 1401 بیش از 74 عارضه یابی سریع انجام شد و گزارشی از 25واحد صنعتی در ستاد تسهیلات قم برای رسیدگی بیشتر ارائه شد.

وی در ادامه افزود: جذب بیش از 40 مشاور متخصص و توانمند در حوزه های مختلف و ارزیابی و گرید بندی مشاوران، افتتاح مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه قم، تدوین دستورالعمل ایجاد مراکز تسهیلگری کسب و کار به منظور ارائه به سازمان صنایع کوچک ایران از جمله اقداماتی است که کلینیک کسب کار قم برای ارتقای صنعت قم انجام داده است.

قاضی بیان کرد: پيرو ابلاغيه سازمان صنايع كوچك و شركت شهرک هاي صنعتي ايران مبني بر طرح ارتقا ظرفيت واحدهاي با راندمان زير 50 %در راستاي هدفمند نمودن يارانه هاي حمايتي صنايع كوچك، اطلاعات واحدهاي مذكور از سامانه misاحصاء شد وكلينيك كسب و كار استان قم با 473 واحد صنعتي تماس گرفته و ضمن به روز رساني وضعيت و راندمان واحد، توضيحات پيرامون خدمات كلينيك مشاوره صنعتي ارائه شد و طرح ارتقا ظرفيت واحدهاي صنعتي براي 400 واحد پاسخگو، تشريح شد و در ادامه از واحدهاي صنعتي متقاضي شركت در اين طرح ثبت نام به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و رونق کسب و کارها 6 دوره آموزش کارآفرینی ویژه متقاضیان شرکت شهرک های صنعتی برگزار شد.

قاضی با بیان اینکه ارائه مشاوره تخصصی به بیش از 120 متقاضی راه اندازی کسب و کارهای صنعتی از دیگر خدماتی بود که توسط کلینیک کسب و کار صورت گرفت.

وی در خصوص برنامه های عملیاتی کلینیک کسب و کار درسال گذشته گفت: راه اندازي مجدد واحد صنعتي 64 واحدهاي غير فعال، افزايش ظرفيت 105واحد صنعتي با راندمان زير 50 درصد، مشاوره راه اندازي 10واحد صنعتي، عارضه یابی سریع واحدهای صنعتی ، ارائه طرح تيپ صنعتي جهت سرمايه گذاري و اخذ تسهيلات 5طرح ، تشكيل جلسه شوراي راهبردي جلسه 4 4، مشاوره راه اندازي واحدهاي صنعتي واحد صنعتي، ايجاد تيم توانمندساز تيم و برگزاري چهاركلينيك سيار در شهرکهای صنعتی و دو نواحی صنعتی از جمله کارهایی است که عملیاتی شد.

قاضی گفت: خدمات هدایت سرمایه گذاری از دیگر برنامه های کلینیک کسب و کار است که از نمونه های آن می توان به نساجي ثمين بافت بهرخ در شکوهیه و رويا كودک دليجان در شهرک محمود آباد اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا