امنیت

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم در محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

بسم الله الرحمن الرحیم
“بأی ذنب قتلت”
“به کدامین گناه کشته شدند”(سوره تکویر آیه۹)

تردیدی نیست که پیشرفت‌های ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به خصوص در یاری رساندن به ملت‌های مظلوم علیه تروریسم مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی که در نهایت منجر به اضمحلال آنها در منطقه شد، باعث خشم و نفرت آنها برای توطئه گردید.
حادثه تلخ تروریستی روز گذشته شیراز بار دیگر خصومت و دشمنی ایادی استکبار جهانی و مزدوران جیره‌خوار آن‌ها را بیش از پیش عیان کرد.
معاندان و ستم پیشگانی که در پس ظواهر و ژست‌های بشردوستانه و دیپلماتیک خود درنده خویی موج می‌زند و دستان‌شان به خون زنان و مردان بی‌گناه این مرزوبوم آغشته است.
طبعاً این آخرین حادثه تروریستی علیه ملت ایران نبوده و مردم شهید پرور ایران حوادث سال‌های مختلف و به‌خصوص دهه ۶۰ و حامیان و عاملان آن‌ها را از یاد نخواهد برد.
مردم می‌دانند تروریسمی که در سال‌های مختلف به شکل گروه‌های التقاطی، جدایی‌طلب و تکفیری خود را نشان داد و همواره در حمایت از اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود بوده‌اند و با همه تنوع و گوناگونی نتوانستند کوچکترین خللی در حرکت رو به رشد ملت ایران بوجود آورند.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم این حادثه تلخ تروریستی و هتک حرمت به آستان مقدس احمد بن موسی(شاهچراغ) را که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنانمان شد را محکوم مینماید و به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و بازماندگان جانباختگان این حادثه تسلیت عرض می‌کند و از همه نهادهای ذیربط می‌خواهد تا به طور مجدانه با عوامل داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه برخورد جدی نماید.

روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا