اخبار استان قم

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق

بسم الله الرحمن الرحیم
فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ

وعده صادق ولی امر مسلمین جهان با رمز یا رسول الله (ص) و با هدف تنبیه رژیم خبیث و ذلیل صهیونیستی بوقت حاج قاسم عزیز توسط غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، هوشمندانه، مقتدرانه و باصلابت کامل انجام شد و دل مردم ایران و مسلمانان آزادی خواه جهان را شاد کرد.
دوران صبر راهبردی ایران در برابر اقدامات مذبوحانه و رذیلانه متجاوزان صهیونیستی و سکوت بی شرمانه و جانبدارانه حامیان آنها به سرآمد و در سایه الطاف الهی و رهبری داهیانه حکیم انقلاب، پاسخی حداقلی، مقتدرانه و مبتنی بر هوشمندی و در چارچوب دفاع از خود به رژیم اشغالگر و پوشالی داده شد.
بر این باوریم که سرمنشاء همه ظلم و ستم ها بر مردم منطقه، تهدید صلح و امنیت و نسل کشی اخیر، خوی استعماری و سلطه طلبی برخی کشورهای غربی و در راس آنها آمریکاست و با حمایت از رژیم ددمنش صهیونیستی عرصه را برای جرم و جنایت در سایه سکوت و انفعال سازمان های به اصطلاح بین المللی فراخ کرده اند.

اعتقاد داریم مقاومت و ایستادگی رمز غلبه بر اقدامات تروریستی بر هم زننده ثبات و امنیت کشورهای منطقه است.

پاسخ دندان شکن سپاهیان اسلام با حمایت و پشتوانه ملت، تمام مستکبران جهانی را پریشان و آشفته کرده و تمام محاسبات دشمنان را برهم زده است و آنان به خوبی می دانند که راهبرد جدیدی در عرصه مقاومت در منطقه رقم خورده و زین پس جمهوری اسلامی ایران هرگونه اقدام تجاوزگرانه را با قوت و صلابت پاسخ خواهد داد.
سلام و درود خداوند بر فرزندان پاک و شریف ایران اسلامی از جمله سرداران شهید طهرانی مقدم، سلیمانی و زاهدی و همه پاسداران جان بر کف که وظیفه خطیر دفاع از کیان ایران اسلامی را بر دوش داشته و دارند و امنیت و عزت را به همه ما ارزانی داشته اند و بدون تردید ثمره این ایثار و فداکاری راه آزادسازی قدس شریف را هموارتر خواهد کرد.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم در کنار خیل عظیم مردم به پاس این نعمت و در هم شکسته شدن شکوه خودساخته و تصنعی دشمنان ایران اسلامی شاکر پروردگار متعال بوده و امیدوار است پیام ایران اسلامی را درک کرده باشند و دست از شرارت بردارند. فرزندان خمینی کبیر (ره) نشان داده اند، همواره در راه دفاع از آرمانهای خود آماده اند و اگر دست از پا خطا کنند، بار دیگر قلعه های خیبر آنان شدیدتر به لرزه خواهد افتاد و فرو خواهد ریخت

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.

والسلام علیکم
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا