اخبار استان قم

مقصد ترور بعدی کجا خواهد بود؟!

حوادث جاری در جهان اسلام که امروز خط مقدم آن غزه قهرمان است و حضور و نقش پررنگ جمهوری اسلامی ایران که رژیم صهیونیستی را در مسیر زوال تدریجی هدایت می کند، باعث شده که انواع خباثت ها علیه ملت عزیزمان امتحان شود.

قطعا تعداد بسیار زیادی از حملات برنامه ریزی شده، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خنثی شده است و جدال همچنان ادامه دارد؛ اما بالاخره ممکن است برخی موارد نیز با توفیق دشمن در عملیات همراه شود که باید به آنها توجه نمود.

به نظر اینجانب معمولا دشمن از مسیرهایی اقدام می کند که قبلا انجام نداده و پیشگیری ها و حساسیت ها کمتر است.

لذا لازم است در این شرایط، مردم عزیز و هوشیار نیز به صحنه عملیات فراخوانده شوند و از طریق رسانه ها، شگردهای دشمن بر ملا شود تا هوشیاری مردم بیشتر شود.

اگر مروری بر ترورهای سال‌های اخیر داشته باشیم، می بینیم وقتی به سراغ شاه چراغ شیراز رفتند که کسی گمان آن را نداشت؛ چند سال است جمعیتی در گلزار شهدای کرمان برای سالگرد حاج قاسم حضور دارند اما مردم گمان این حادثه را نداشتند و غافلگیر شدند.

اکنون همه مردم بابد پای کار بیایند، مراسم های مناسبتی – سیاسی که جلوه حضور مردم و میثاق و بیعت مجدد با جمهوری اسلامی ایران است و مراسم مذهبی که ریشه در فرهنگ این سرزمین اسلامی دارد باید با شکوهی بیش از گذشته برگزار شوند؛ لذا می‌طلبد که ملاحظات امنیتی آن هم بیشتر شود و آموزش عمومی بهترین کار است.

غلامرضا قدمی
خبرنگار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا