فرهنگی

از نسل مردان بی ادعا

تاریخ ایران را که مرور کنیم به جوانمردانی می رسیم که برای حفظ این آب و خاک از جان شیرین خود گذشتند تا ایران پابرجا و استوار بماند. این رسم مردان بزرگ سرزمین ما بوده و هست.

ما قمی ها هنوز داغ شهید فخری زاده را بر دل داشتیم، که خبر شهادت دو تن از رزمندگان سپاه قدس ایران، شهیدان سعید کریمی و علی آقازاده به همراه سه تن دیگر از هموطنان عزیز ما در حمله اسراییل به پایتخت سوریه به گوشمان رسید.

علی آقازاده به برداران شهدیش پیوست و والدینش را تنها گذاشت. علی از برادرانش ابوالفضل و عباس راه و رسم زندگی را آموخته بود ولی شاگردی در محضر سردار قاسم سلیمانی به او راه عروج و ماندگاری را تعلیم داده بود.

شهید کریمی هم از شهدای جوان مدافعان حرم است که یک نوزاد از وی به یادگار مانده است.

قلب های ما آکنده و اندوهگین از این مصیبت است از دست دادن این عزیزان برای همه ما ناگوار است، اما شهادت آرزوی کسانی است که پا به دوش دنیا گذاشته اند و سر به آسمان آخرت ساییده اند. شهادت سهم مردان بزرگی است که برای حفظ اسلام و انقلاب خطر کرده اند و از جان خود گذاشته اند.

این مردان که از نسل مردان بی ادعای دفاع مقدس ایران اسلامی هستند، شهادت برای آنان آغاز یک زندگی تازه در نزد پرودگاری است که زندگی جاودانه در نزد خودش را به آنان وعده داده است. پس شهادت را به آنان تبریک می گوییم. ولی دشمن کینه توز ایران اسلامی بداند مردم با شهادت بیدارتر می شوند و تا نابودی شما تا نفس در بدن دارند خواهند جنگید در فرهنگ ما شهادت مرگ و نابودی نیست شهادت انتخابی آگاهانه است در مقابل شما ظالمان و ستمگران زمان، و درسی است برای آیندگان که در مقابل ظالم تا نبودی ستمگر از پای ننشینند و شما در هراس از نسل شهدا بمیرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا