اقتصادی

رونمایی از انجمن کارفرمایی تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات چوبی قم

در آستانه روز ملی حمایت از صنایع کوچک انجمن کارفرمایی تولیدکنندگان و فروشندگان مصنوعات چوبی قم برای نخستین بار باهدف توسعه بازار فعالان این صنعت در استان آغاز به کار کرد.

علی حاجی باقری رئیس انجمن کارفرمایی تولید کنندگان و فروشندگان مصنوعات چوبی استان قم در مراسم رونمایی رسمی از این انجمن که در سالن سرپرستی شهرک صنعتی ثامن در کیلومتر ۳ جاده گرمسار برگزار شده بود، طی سخنانی تشکیل این انجمن را گامی مهم در راستای هم افزایی و رفع موانع و مشکلات فعالان این عرصه عنوان کرد.

وی در این مراسم که مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، رئیس اتحادیه درودگران، مدیرعاملی صنایع چوب قم و برخی از فعالان این صنعت حضور داشتند تاکید کرد:بالغ بر چهار هزار واحد صنفی با بیش از ۲۰ هزار نفر اشتغال زایی در حوزه تخصصی مصنوعات چوبی و مبلمان استان قم مشغول فعالیت هستند.

رئیس انجمن کارفرمایی تولید کنندگان و فروشندگان مصنوعات چوبی استان قم همچنین افزود:اعضای ۱۴ نفره هیات مدیره این انجمن برای آموزش فعالان این عرصه و بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات این صنعت در استان قم نیازمند حمایت بیشتر بخش های دولتی هستند.
وی با بیان اینکه اولین برنامه این انجمن تهیه بانک اطلاعات به روز از توانمندیها و ظرفیت های فعالان صنایع کوچک و متوسط درودگری در استان است خاطرنشان ساخت: بدنبال آن هستیم تا با همکاری سایر تشکل های فعالان صنایع چوب و درودگری بتوانیم فرصت های جدیدی را برای توسعه بازار های داخلی و خارجی ایجاد کنیم./پایگاه خبری قم پویا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا